Zaprojektowany i zbudowany tak aby sprostać dziedzictwu poprzednich modeli RAM Trucks. Nowy Ram 1500 jest gotowy do pracy, z przeprojektowanym wyglądem zewnętrznym, luksusowym wnętrzem, odważną nową linią układów napędowych pod maską i technologią na każdym kroku.
Nowy rzędowy silnik Hurricane z podwójnym turbodoładowaniem ma więcej koni mechanicznych na litr niż jakikolwiek
inny silnik, w który wyposażono pełnowymiarowego pick-upa i prawie wszystkie inne samochody. A dzięki dwóm mocom wyjściowym poznasz najmocniejszego RAM 1500 w historii.
RAM 1500 3,0 Hurricane może poszczycić się czymś więcej niż tylko mocą, może także pokonywać duże odległości.
Przy deklarowanym przez producenta spalaniu w cyklu mieszanym (WLTP) wynoszącym dla silnika SO 13,1 l/100km i HO 14,2 l/100km, zasięg na jednym tankowaniu może sięgnąć nawet 900 km.
Silnik Hurricane HO 540 KM, 707 Nm, Łącznie ponad 50 cali ekranów, System Premium Audio Klipsch Reference Premiere Premium Audio z 23 głośnikami, Najlepsze w swojej klasie fotele przednie sterowane elektrycznie w 24 kierunkach, podgrzewane, wentylowane, z pamięcią ustawień i funkcją masażu, Wnętrze wykończone tapicerką skórzaną Premium z pikowanymi fotelami, zamszową jasną podsufitką, akcentami z prawdziwego drewna i włókna węglowego oraz jasnymi metalowymi osłonami głośników.
Poczuj się jak na czerwonym dywanie za każdym razem gdy podchodzisz do swojego RAM 1500. Teraz oprócz przyciągającego wzrok nowego wzoru grilla, RAM wita kierowców animacją podchodzenia, która obejmuje zewnętrzny jasny dywan światła, który odważnie i jasno prowadzi pasażerów w stronę drzwi.
Cała gama dostępnych wersji wyróżnia się charakterystycznym stylem, jakiego można się spodziewać po samochodach RAM Trucks. Wyróżniają się śmiałym oznaczeniem R-A-M z tyłu, tylnymi światłami, felgami w rozmiarach od 18 do 22 cali, a także charakterystycznymi dla wersji wyposażenia obramowaniami atrapy chłodnicy i wyrafinowanym, przeprojektowanym przednim pasem.
Cała gama modeli jest wyposażona w reflektory LED, oferuje także dostępne konfigurowalne animacje zewnętrznego oświetlenia LED, oświetlenie podłoża zapewniające wyjątkową widoczność oraz 360° wewnętrzne i zewnętrzne światła powitalne z dostępnym logo R-A-M, które są aktywowane, gdy kierowca zbliża się do pojazdu lub na żądanie.
Kierowca może szybko i łatwo dostać się do skrzyni ładunkowej dzięki dostępnej elektrycznej klapie, która otwiera się i zamyka na Twoje polecenie. Steruj klapą bagażnika za pomocą pilota, przycisku w konsoli sufitowej lub klamki klapy bagażnika (niedostępne w przypadku wielofunkcyjnej klapy).
Zbudowany na wytrzymałej w 98% stalowej ramie, model RAM 1500 jest gotowy do każdego ciężkiego zadania. A podczas codziennej jazdy i osiąganiu prędkości autostradowych dostępny jest również, zazwyczaj zarezerwowany dla luksusowych modeli, system zawieszenia pneumatycznego Active-Level™ Four Corner Air Suspension. System daje możliwość wyboru wysokości zawieszenia jak i automatycznie obniża nadwozie, aby zmniejszyć opór powietrza i zapewnić maksymalną wydajność
NAJWIĘKSZY DOSTĘPNY EKRAN DOTYKOWY W SWOJEJ KLASIE
Kierowca może obsługiwać multimedia, przeglądać nawigację i dostosowywać komfort za pomocą ogromnego 14,5-calowego ekranu dotykowego z systemem Uconnect 5®. Podzielony ekran umożliwia jednoczesne przesyłanie dwóch aplikacji z wielu smartfonów, zapewniając niemal nieograniczoną rozrywkę. Ekran obsługuje przewodowo i bezprzewodowo aplikacje Apple CarPlay® i Android AutoTM. Podświetlana powierzchnia reaguje na polecenia — wystarczy użyć opuszka palca — łącząc z systemem informacyjno-rozrywkowym podczas pracy i podróży.
System Active Lane Management może skorygować tor jazdy, aby pomóc kierowcy uniknąć potencjalnej kolizji. System podejmuje interwencję w przypadku gdy pojazd opuszcza pasa ruchu i kierunkowskaz nie jest aktywowany oraz gdy pojazd opuszcza pasa ruchu i kierunkowskaz jest aktywowany jednak w martwym polu znajduje się pojazd lub przeszkoda.
System Evasive Steer Assist wspomaga kierowcę w wykonaniu manewru omijania przeszkody. Jeśli system ostrzegania o zderzeniu czołowym ostrzeże o możliwym zderzeniu czołowym, a kierowca zainicjuje manewr omijania przeszkody, system pomoże w uniknięciu zderzenia wybierając sąsiedni wolny pas ruchu.
System w przypadku wykrycia niebezpieczeństwa kolizji podczas manewrów na skrzyżowaniu, ostrzega kierowcę sygnałem dźwiękowym i komunikatem wizualnym, w razie potrzeby również ogranicza ryzyko kolizji poprzez automatyczne hamowanie awaryjne.
System wykrywa zmęczenie i senność, ostrzegają kierowcę dźwiękowo i wizualnie zalecając odpoczynek.
System wykrywa znaki drogowe i wyświetla informacje na ich temat na wyświetlaczu głównym kierowcy i wyświetlaczu Head-Up Display, jeśli pojazd jest w niego wyposażony.